Kartka mix-mediowa na urodziny

Za mix-media chciałam się zabrać już od jakiegoś czasu. Postanowiłam zrobić kartkę, a inspiracją były przede wszystkim piękne mix-mediowe prace Loli z KTM. Dzięki jej tutorialowi (TU) oraz jej podpowiedziom w końcu się przełamałam i zrobiłam tę pierwszą pracę. Była  jedynie drobnym dodatkiem do prezentu na 50-kę dla sympatycznego wujka, który na moje pytanie o to, co by chciał na prezent powiedział mniej więcej, że oprócz kawałka nieba to w zasadzie już wszystko ma więc jeśli jakoś mogłabym mu podarować niebo to będę miała prezent. Powiedział to oczywiście na żarty ale mnie to w głowie się kręciło i kręciło, aż stało się tematem poniższej kartki  gdzie użyłam cytatu z piosenki zespołu Golden Life. Ciężko w temacie błękitnego nieba było mi użyć bardziej...hmmmm...męskich, twardych kolorów ale temat skwitowałam tak jak poniżej:


Kartkę zgłaszam w wyzwaniu Art-Piaskownicy : "Wakacyjne Bingo". Tu mamy zielony, niebieski oraz sznurek czyli u mnie sznurkowy materiał pod ramką i kolorowymi kulkami oraz kawałki grubego sznurka pod tekstem. Do tego mamy też żółty.

 

Komentarze

  1. Śliczna praca, działaj w mediach dalej bo super Ci wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł i super dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjnie wyszło. Kolory takie letnie...zwiewne, przenikają się nawzajem.
    Super praca. A Lola INSPIRUJE! ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kompozycja:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-) Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyszło! Jak najbardziej to techniki dla Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zachęcam do pisania komentarzy