Mój pierwszy raz z Wire wrapping

Wisior z kwarcem

Dzisiaj postanowiłam pokazać, co stworzyły moje ręce w ostatnich dniach. Jest to wisior z kamieniem kwarcu stworzony w technice wire wrapping. Kwarc jest różowawy. Drucik srebrny ale nie ze srebra. Nie wiedziałam na ile spodoba mi się ta technika i nie chcąc ryzykować utraty i zniszczenia cennego materiału, zamiast prawdziwego ze srebra kupiłam zwyły drut jubilerski. Efekt jak na zdjęciu poniżej. Jak dla mnie całkiem udana próba jak na pierwszy raz . 
Odkryłam ta technikę dopiero parę tygodni temu i zapragnęłam spróbować swoich sił ponieważ moje wewnętrzne poszukiwanie piękna zostało podrażnione pięknymi wyrobami, na które napatrzyłam się w internecie. Wiem już na pewno, że zaopatrzę się w podstawowe narzędzia do tej techniki bo wyginanie drucika za pomocą kanciastych owiniętych taśmą klejącą kleszczy jest dosyć problematyczne i na pewno daje gorszy efekt. Już kombinuję co by tu dalej...

Komentarze