Wielkanocne jajka-wydmuszki

Z okazji Świąt Zmartwychwstania Pańskiego, składam wszystkim serdeczne życzenia niekończącej się radości i nadziei płynącej z pustego grobu.

W tym roku postanowiłam pobawić się przed Wielkanocą z czymś kompletnie nowym...
Mojego Dremelka zaangażowałam w wiercenie wydmuszek z gęsich jaj, których środki zostały uprzednio skonsumowane (polecam jajecznicę z gęsich jaj - coś pysznego). Nieraz widziałam w internecie wywiercone wydmuszki, ale moje zostały dodatkowo zaopatrzone w lampkę, dzięki czemu podobnie jak lampy, wieczorami ujawniają dodatkowe efekty. Jedna wydmuszka w ramach eksperymentu ma nawet niebieską diodę ale białe światło mimo wszystko zdecydowanie bardziej się podobało. Uwielbiam zabawy światłem dlatego ostatnio ciągle kombinuję, z czego możnaby jeszcze zrobić coś świecącego. Zapraszam do galerii.



1.




2.



1i2 

3. 





4.







5.


6.



7. 


8. 


Komentarze

  1. Piękne jaja - nie przyszło mi do głowy żeby podświetlić a to taki super pomysł.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zachęcam do pisania komentarzy