Kryształowo- zamkowa bransoletka

To ciekawe jakich inspiracji może dostarczyć internet. Jakiś czas temu znalazłam tutorial na włoskiej stronie (tak mi się wydaje, że to włoski :) ). Nic z tekstu nie rozumiem ale zdjęcia na tyle są zrozumiałe, że zrobiłam swoją wersję bransoletki z TEJ strony. Nieco ją zmodyfikowałam bo miałam w zapasach koraliki różnych wielkości, a nie jednej jak w tutorialu. Niemniej jednak jestem zadowolona z efektu. Powstało coś bardzo ciekawego- połączenie zamka błyskawicznego z kryształkami. Efekt jak na zdjęciach- delikatna przyciągająca uwagę bransoletka. Bardzo jestem ciekawa jakie będą wasze opinie.

 




Komentarze

  1. Bransoletka delikatna i świetna. Chyba różny rozmiar koralików nawet lepiej wygląda :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zachęcam do pisania komentarzy