Naszyjnik Rivoli i Preciosa Twin

Jakiś czas temu zakupiłam 10g koralików Preciosa twin w opalizującym kolorze Blue Iris i nie bardzo wiedziałam co z nimi zrobić ale bardzo mi się spodobały. No i dostał się w moje ręce 12mm delikatnie fioletowy kryształek rivoli Swarovskiego i voila! Powstał sobie taki naszyjniczek- może nie szczyt koralikowych możliwości ale baaardzo mi się podoba trójkątne rivoli (nie korzystałam z żadnego tutorialu) no i oczywiście niesamowite kolory koralików Preciosa Ornela. Naszyjnik mieni się od niebieskiego poprzez fioletowe, turkusowe a nawet lekko brązowe odcienie.






Zgłosiłam się na stronie Preciosa Ornela- jeśli wyrazi się taką chęć, przysyłają próbkę 50g koralików. Bedę czekać na swoją przesyłkę a potem pochwalę się co z tego zrobiłam. Można również wygrać aż 1kg koralików jesli spełni się dodatkowe warunki.



Komentarze

  1. Bardzo fajnie to wykombinowałaś:)Kolory faktycznie cudne.Podoba mi się jak obszyłaś to rivoli. Brawo za pomysłowość!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno nie naszyjniczek, ale prawdziwy, piękny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zachęcam do pisania komentarzy