Świąteczno- noworoczny post

Wycięłam się z wirtualnego świata na okres Świąteczno- noworoczny. Z tego powodu nie pojawiły się też żadne życzenia itd. Nic jednak straconego. Święta Bożego Narodzenia już za nami, Sylwester też ale okres okołobożonarodzeniowy nadal trwa. 


Wszystkim zaglądającym na mojego bloga oraz na mój profil na FB życzę aby Małe Dzieciątko Jezus mieszkało w waszych sercach nie tylko w przeciągu Świąt, które szybko minęły, ale by wyciągając swoje rączki do Świata, znalazło miejsce właśnie w waszych ramionach. Przytul Jezuska do serca, przyjmij Go do serca, a Twoje życie zmieni się na lepsze. 
 
Życzenia noworocznenie nie są moją najmocniejszą stroną. Większą wagę przywiązuję do świątecznych. Mimo to życzę w tym Nowym 2015 roku wszystkim blogującym, dłubiącym, majsterkowiczom i marzycielom, aby wymyślone w waszej wyobraźni przedmioty miały okazję powstać za waszą sprawą. Nie bójcie się marzyć, eksperymentować i myśleć w niekonwencjonalny sposób, bo to stwarza najciekawsze rzeczy. Tym, którzy zaglądają aby podglądnąć, co ciekawego się u mnie dzieje życzę natomiast aby zawsze znalazł się ktoś lub coś, co was zaskoczy pozytywnie w życiu. 





Pozostając w klimacie Świąt Bożego Narodzenia dzisiaj u mnie, jak widać bombkowo. Ciągle eksperymentuję. Za rok powstaną pewnie jakieś bombki zrobione w jakiejś innej technice.

Komentarze