Zawieszka serduszko

Lubimy ozdabiać swoje telefony i torebki różnymi gadżetami. Ja jak do tej pory zadowalałam się jedynie smyczą do telefonu, bo spełnia ona u mnie funkcję taką, jaką jej nadano nazwę. Jaskrawo-żółty kolor pozwala na wyśledzenie telefonu w torebce i wyciągnięcie go z jej czeluści. W dodatku pozwala na wypatrzenie tego jakże niesfornego urządzenia, które nie wiedzieć czemu, wędruje w ciągu dnia po mieszkaniu :). Czasem i to nie pomaga i muszę dzwonić z tel. od męża, żeby znaleźć swój. 
Wracając do telefonu, postanowiłam ozdobić i swój zawieszką, padło na oczywiście ręczną robotę czyli koralikowe serduszko. Zrobiłam je na podstawie tutorialu znalezionego na jednym z obserwowanych blogów (TU:KLIK). Bardzo ładnie się prezentuje przy telefonie, tylko teraz muszę pomyśleć o jakiejś bardziej eleganckiej smyczy.



Komentarze