Kolczyki z zielonym marmurem

Owijanie jest wciągające

Wśród mojej biżuterii jest naszyjnik z zielonym marmurem oraz innymi elementami. Nie miałam do niego kolczyków. Po ostatnich zachęcających próbach owijania czego popadnie, postanowiłam, że zrobię sobie kolczyki do kompletu. Przy owijaniu poniosło mnie i wyszły kolczyki, które są zbyt eleganckie jako komplet do wspomnianego naszyjnika. Więc teraz mam nowe zadanie: rozłożyć stary naszyjnik i owinąć tak, żeby powstał godny partner dla kolczyków.


Poniższa praca została zgłoszona na wyzwanie, które organizuje  Kreatywny Kufer


 









Komentarze

  1. Piękne wyszły ci te kolczyki. Ja jakoś nigdy nie miałam cierpliwości do tego zwijania drucików, ale ty naprawdę podołałaś zadaniu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zachęcam do pisania komentarzy