Kolczyki koralikowe

Witam,
     Dzisiaj u mnie kolczyki, które bardzo mi się spodobały po wykończeniu. Tym razem poeksperymentowałam z koralikami, które zostały mi z innej pracy. Główny element, to motyw Hana Ami, który podpatrzyłam na stronie beading.com.pl a autorem tutorialu jest Extrano. Nawet nie sądziłam, że zrobienie czegoś takiego będzie takie proste i sprawi mi tyle frajdy. Dołożyłam odrobinkę mojej inwencji z kręceniem drucika i jeszcze jednym koralikiem. Całośc bardzo ładnie się prezentuje. Zdjęcia dość realistycznie oddają kolory. Kolczyki pasują zarówno do niezobowiązującego ubioru jak i do czegoś eleganckiego. Kolory są delikatne, a że koraliki są przeźroczyste, ładnie się mienią w świetle dziennym. Jeśli byłby ktoś chętny, to są na sprzedaż.





 

Komentarze

  1. Bardzo ładne i proste. Dziękuję za udział w mojej zabawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, takie małe mandale:)

    Zapraszam do oddania głosu w ankiecie na temat niespodzianki do CANDY:
    http://rondoart.blogspot.com/2013/06/candy-obietnica.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zachęcam do pisania komentarzy