Liebster Blog- dziękuję

Dostałam wyróżnienie Liebster Blog od:
Jeszcze raz dziękuję za wyróżnienie. 




Zasady wyróżnienia są następujące: „Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


Moje odpowiedzi na pytania od Mady:

1. Jakiej słuchasz muzyki?
Różnorakiej. Generalnie wszystko a w szczególności to, co powoduje, że siedząc najpierw zaczyna podrygiwać środkowa część mnie a potem dolna, a na końcu muszę wstać i sobie chwilę podrygać- ale takie rzeczy to tylko gdy nikt nie widzi a gdy widzi to nucę pod nosem dziesiątki razy melodię aż się sama znudzę.

2. Jak się relaksujesz i przy czym?
Gdy mam ochotę się zapomnieć- przy moich pracach- wtedy dziubię i dziubię aż coś wydziubię choćby do 3 nad ranem.
Gdy zdenerwowana- spacerek i świeże powietrze.
Gdy jestem poza domem na wakacjach- leżąc na trawie, patrząc w niebo i słuchając CISZY.

3. Blogowanie jest dla Ciebie…

...odskocznią od codzienności i możliwością podzielenia się tym co lubię robić z większą ilością osób. A to drugie też po to, żebym miała większą motywację do działania.

4. Jaka jest Twoja największa pasja?

To jest to, co robię od dawna- rękodzieło i z tego powodu powstał tmój blog. Kocham tworzyć i widzieć jak z niczego powstaje coś, gdzie jest zawarta cząstka mnie.

5. Czy masz jakiś patent na tzw. babskie smuteczki?

a) wybeczeć się w poduszkę
b) wybeczeć się w jakieś kochane ramię
c) sprzątanie czego popadnie lub dziubanie przy moich pracach

6. Marzy mi się…

a) polecieć samolotem- nie miałam dotąd okazji,
b) zobaczyć największe drzewa na świecie- czyli sekwoje i mamutowce, które dochodzą do 100m! wysokości
c) zobaczyć Wielki Kanion i Wodospad Niagara
d) mały ogródek, gdzie mogłabym dziubać ale tym razem w ziemi a jeśliby do tego ogródka dodawali gratis mały domek to i domek :)
e) zwiedzić Tajlandię i/lub Nową Zelandię ale najdziksze ich regiony

7. Czy robisz zakupy w sklepach internetowych?

Ostatnio to prawie wszystko przez internet poza spożywczymi rzeczami bo jestem maniakiem czytania informacji o składzie ażeby wiedzieć co też sobie i innym serwuję.

8. Jaką książkę polecasz na długie, zimowe wieczory?

Polecić mogę  "Rój" M. Crichtona dla tych, którzy lubią coś z rodziny technotrillerów. Dobrze się czyta wieczorem. Jak przeczytałam to szkoda mi było, że to już koniec książki tak mi się podobała.

9. Na jaki film wybrałabyś się po raz drugi?

Władca pierścieni- wszystkie części. Uwielbiam ten film i jego efekty specjalne.

10. Jaki prezent sprawiłby Ci największą radość?


Każdy dany od serca a jeśli ktoś lubi jak ja robić coś własnoręcznie, to taki właśnie.

11. Ulubione kwiaty?

Nie mam ale:

wiosną- hiacynty i magnolie
latem- chabry i inne polne
jesienią- suszki czyli kwiaty, które da się zasuszyć
zimą- róże




Moje pytania:

1. Twoje rękodzieło jest sposobem na...

2. Gdzie najczęściej przychodzą Ci do głowy nowe pomysły?

3. O jakie porze dnia lub nocy najczęściej wykonujesz swoje prace związane z blogiem?

4. Motywację do dalszej pracy czerpiesz z...

5. Miejsce, które Cię uspokaja, to:...

6. Jaki rodzaj rękodzieła, którego sam/a nie tworzysz Cię zachwyca?

7. Las, morze czy góry?

8. Miejsce, które chciał/a/byś zobaczyć, to...

9. Jaki sport lubisz i/ lub uprawiasz?

10. Smak z dzieciństwa

11. Jakiej egzotycznej potrawy spróbował/a/byś gdyby tylko nadarzyła się taka okazja?


Moje nominowane blogi:






Komentarze

  1. Bardzo dziękuję za miłe słowa o mojej biżuterii i oczywiście - nominację.Przepraszam,ale nie przepadam za "łańcuszkami" w pierwszym uległam,ale... Niemniej jest mi bardzo przyjemnie. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Łączy nas zamiłowanie do dziubania i ... zabawy!
    Pozdrawiam serdecznie i świątecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zachęcam do pisania komentarzy