Senny statek z rajskiej krainy

Uspokajające pudełko na herbatę.

    Przychodzi mi na myśl mglisty wiosenny poranek, z którego wynurza się majestatyczny płynący bez pośpiechu statek. 


 Po co się śpieszyć? Tak tu pięknie! Może to już jawa a może jeszcze sen tak lekki, że za chwilę uleci?

Nim ten niespieszny piękny obraz zniknie, jeszcze chwilę poleżę, jeszcze nie otworzę oczu, popłynę do rajskiej krainy, z której przypłynął statek.



I tu czar pryska, bo tym razem ciężko mi będzie rozstać się z tym, co stworzyłam. Pudełko na zamówienie ale pomysł dowolny. Statek wygląda rzeczywiście jakby niespiesznie dokądś płynął. 


Gdy drewno nasiąknie już przyjemnym aromatem różnych herbat, myślę, że przyjemnie będzie sięgać do takiego pudełka po to, by zrobić sobie herbatkę. Zdjęcia zrobione są po dwukrotnym lakierowaniu. Potrzebowałam światła dziennego więc nie czekałam do końca z robieniem zdjęć ale efekt i tak widać.

 

Komentarze

  1. Przepiękne pudełko! A obrazek, fakt, niesamowity! Zazdroszczę osobie, która otrzymała takie cudeńko! Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zachęcam do pisania komentarzy