CANDY urodzinowe

Długo zbierałam się do zorganizowania tego Candy. Jak niedawno pisałam (TU), 28.02 mój blog obchodził swoje 1 urodziny. Brakowało jeszcze tylko tortu, a raczej ciasteczka do obdarowania kogoś. 
Do zgarnięcia jest bransoletka zrobiona na krośnie o szerokości 2,5cm. Dla koralikoholików informacja dodatkowa: koraliki TOHO 11/0 w kolorach: Silver-Lined Frosted Ruby i Silver-Lined Frosted Teal.

Zabawa trwa od 6.04 do 6.05 do północy. Wyniki ogłoszę w przeciągu tygodnia od zakończenia Candy.

Zasady Candy:
- Obserwuj mój blog publicznie
- Dodaj komentarz pod tym postem, ale żeby nie było tak prosto odpowiedz też na pytanie. Komentarz dodaj w następujący sposób:
Obserwuję jako:
W twoich pracach najbardziej podoba/ją mi się: (i tu odpowiedź jaka jedna konkretnie praca lub rodzaj moich prac podoba Ci się najbardziej )
- dodaj banerek na bocznym pasku swojego bloga

Uwagi:
1. Osoby, które posiadają bloga tylko na potrzeby Candy, konkursów itp. nie mogą uczestniczyć w zabawie.
2. W zabawie mogą uczestniczyć tylko osoby zamieszkujące na terenie Polski
3. Zakładam, że skoro chcesz się dołączyć do zabawy, to obserwujesz go również po jej zakończeniu.
4. Zostawiam sobie możliwość dołożenia czegoś jeszcze do tej nagrody.












Banerek do pobrania i umieszczenia na blogu:


Zabawa trwa również na moim profilu na Facebooku, tam też podane są zasady uczestnictwa.


Komentarze

  1. Jestem pierwsza, bo warto u Ciebie stanąć!
    Obserwuję jako Basia Wójcik od dawna. Mamy podobny staż:-) mnie też w lutym minął rok.
    Lubię wszelką biżuterię, ale najpiękniejsze u Ciebie są " kwiaty we włosach"
    Podziwiam wszystkie Twoje prace, banerek w 5porroku.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  2. ...Obserwuje jako ConPanna. A dla mnie Twoja mega pracą jest niezapomniana żabka.:) Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako Silent Madeleine. Moją uwagę przyciągają Twoje prace wire wrapping, ta technika pozostaje dla mnie czarną magią :) na pewno jest to bardzo czasochłonne, a efekty rewelacyjne, podziwiam :)
    banerek na blogu koralikpokoraliku.blogspot.com
    pozdrawiam i dziękuję za zaproszenie

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu, przede wszystkim to ja Ci życzę jeszcze wielu lat takiej twórczości i mnóstwa zaskakujących pomysłów :). Obserwuję jako Caterina B. Ja u Ciebie najbardziej lubię Twoją kreatywność. To, że potrafisz zrobić coś z niczego. A Twoje tykwy są po prostu genialne. Z przyjemnością wezmę udział w zabawie, bo bransoletka jest śliczna . Pozdrawiam Cię cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Magdam
    W twoich pracach najbardziej podoba mi się to, że rzeczy są wykonywane z prawdziwą pasją, dokładnością i są po prostu piękne!
    na fb lubie Cię jako: https://www.facebook.com/m.kozaczka

    OdpowiedzUsuń
  6. na koniec grudnia dodałaś karnawałowy naszyjnik wykonany z grobnych i drobniejszych koralików. Bardzo okazale wygląda ta praca, taka dokładna i subtelna i chyba te dwie cechy najbardziej podobają mi się w Twojej biżuteryjnej twórczości. Z kolei w lutym zaprezentowałaś czarno białą bransoletkę zrobioną na krośnie (dla mnie czarna magia, bo chociaż opanowałam sznury szydełkowe to do krosna.... nie mam narazie cierpliwości (chociaż to pojęcie względne przy dziecku)) z rewelacyjnie wykonczonym zakończeniem- równiutko, koralik do koralika i tak precyzyjnie - GRATULUJE :)

    reasumując w Twoich pracach najbardziej podoba mi się precyzja, subtelność i nieprzekombinowanie :)

    Z ogromną przyjemnością zapisuję się na Twoje Candy i z niecierpliwością czekam na wyniki licząc na szczęście.
    A tak przy okazji Twojego roczku blogowego życzę Ci tira koralików Toho i Preciosa, mnóstwo różnych kordonków i tyle weny żebyś przez najbliższe 10 lat miała o czym pisać :)

    Agnieszka z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję minionego twórczego roczku - i życzę kolejnych :)
    Obserwuję jako vr1974 (nie wiem czemu tak mnie dodało, bo zawsze jestem jako violka)
    Banerek dodałam u siebie http://robotkuje-i-bloguje.blogspot.com/
    A podoba mi się wiele rzeczy, a najbardziej zauroczył mnie niezwykle kolorowy komplecik http://tworczopomojemu.blogspot.com/2013/10/komplet-z-friendly-plastic.html.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dalszego twórczego i satysfakcjonującego blogowania życzę oraz wielu aktywnych obserwatorów. Candy reklamuję tutaj: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje rocznicy blogowaia :) Z przyjemnoscią i ja spróbuje szczęścia :) Tworzysz przepiekne prace :) Zarówno decoupage (cudne zkładki) jak i biżuteria w Twoim wykonaniu to prawdziwe cudeńka. Wpadła mi jednak w oko niesamowicie piękna lampa z tykwy: http://tworczopomojemu.blogspot.com/2013/06/ladies-gentelmen.html
    Jest cudna :) Szczerze podziwiam. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję rocznicy bloga:) Pięknie tu u Ciebie ale najbardziej podobają mi się właśnie bransoletki i kanzashi:)
    Banerek u mnie na http://pomieszane-poplatane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uf! Zdążyłam! Zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako: Greenfrog
    W twoich pracach najbardziej podoba/ją mi się: biżutki z drobnicy koralikowej. Sama bardzo chciałabym opanować sztukę np. oplatania kryształków koralikami, albo nauczyć się jak robić takie cuda jak ten komplecik: http://tworczopomojemu.blogspot.com/2013/12/zimowe-kwiaty.html
    Jednak najbardziej mnie zauroczyła ta bransoletka - http://tworczopomojemu.blogspot.com/2013/10/zielono-mi.html. Po prostu się w niej zakochałam! Genialne kolory, wykonanie, wzór... podziwiam Cię za to i sama mam nadzieję się nauczyć tak "koralikować" - jest to moje małe marzenie, a póki co muszę podglądać prace innych ;) (tak jak Ty tworzę w wielu technikach, ale tej jeszcze nie opanowałam)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. w ostatniej chwili:)))
    fajnie że trafiłam na Twoj blog:) zostanę i bede zaglądac!
    Do zabawy oczywiscie dolaczam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć!
    Obserwuję Cię jako: kasiulka90
    W twoich pracach najbardziej podoba mi się: technika wire wrappingu. Jestem oczarowana Twoimi pracami! Zainspirowałaś mnie do tworzenia własnej biżuterii. Kiedyś próbowałam nawet, ale nie mam aż tyle cierpliwości... :)
    Baner dodałam na swój blog: www.skrytkaslow.blogspot.com <--- jest po prawej stronie bloga

    Serdecznie Cię pozdrawiam! I czekam na Twoje kolejne piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako: Julia Makulec
    Baner: jeysweets.blogspot.com
    Ciężko mi wskazać, które prace podobają mi się najbardziej, niesamowicie lubię viżuterię z koralików, szczególnie że sama nie potrafię tylu technik opanować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako - Kasia Błach
    A najbardziej podobają mi się w twojej biżuterii etniczne wzory :) Są strasznie modne w tym sezonie i ładnie się komponują praktycznie ze wszystkim.
    Dla przykładu :
    http://tworczopomojemu.blogspot.com/2014/02/czarno-biao.html
    http://tworczopomojemu.blogspot.com/2013/08/trojkatny-wisiorek.html

    Pozdrawiam :)
    PS. Mogłabyś kiedyś dodać jakieś wskazówki dla początkujących, bo kiedyś próbowałam opanowac robienie biżuterii i średnio to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako:Klaudia kowalczyk
    W twoich pracach najbardziej podoba/ją mi się: szczegóły i dopracowanie projektu
    baner-http://apetycznykasek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako Agata Baran
    Najbardziej ujęła mnie Twoja ozdoba do włosów, jednak wykonujesz przepiękną biżuterię, dokładnie i bardzo szczegółowe, podziwiam ...sama nigdy się za to nie zabierałam dlatego nie wiem jaki to trud ale dla Ciebie BRAWO !
    banerek u mnie na www.robotkirecznenawesolo.blogspot.com
    pozdrawiam i życzę miłego dnia :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zachęcam do pisania komentarzy