Pudełka i jeszcze raz pudełka

 Pudełko na herbatę i chustecznik

       Weekend spędziłam pod znakiem pudełkowania. Powód był jeden- urodziny. Dostałam zamówienie na pudełko na herbatę dla pewnej osoby i dla tejże osoby sama też wykonałam chustecznik. Wszystko w technice decoupage. Znowu pojawiły się motyle- coś ostatnio często u mnie bywają (to chyba tęsknota za kolorową wiosną się odzywa). Nad kolorami  sporo się głowiłam bo motyw dość ciemny ale jednak w wiele kolorów. Powstało dość wiosenne i kolorowe pudełko.
       Co do chustecznika no to znowu lawenda- ale to akurat pasuje do chusteczek do nosków małych i dużych. Do tego fioletowe i śliwkowe kolory- moje ulubione od kilku lat.
       Z góry przepraszam za jakość zdjęć. Tym razem się nie popisałam. Brak światła dziennego zaburza często kolory- nie widać że dół jest ciemnobrązowy. Ach te kolory. Od środka błyskała mi lampa prosto w środek i zdjęcia się wogóle nie udały ale motyw jest jak na wieczku tylko że malutki i ozdobiony podobnie. A co do chustecznika, to w rzeczywistości jest trochę bardziej kolorowy. Żarówkowemu światłu mówię good bye!

Fotorelacja
 




Komentarze

  1. A w tym pudełku z motylkiem na herbatę to się po prostu zakochałam :) przecudowne :) Gratuluję Kasiu zdolności!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zachęcam do pisania komentarzy