Domek dla ptaków z tykwy

     Wiosna za oknami powoli się rozkręca. Dwa poprzednie dni uraczyły nas (przynajmniej na Górnym Śląsku) temperaturami godnymi lata. Nasz nowy mieszkaniec - mała psinka dzisiaj prosiła się o 5 rano o spacer (sic!). Pozbierałam się zatem bo wolałam pozbierać siebie z łóżka niż zbierać po psie. Czemu o tym piszę? Bo wyszłam przed dom i oniemiałam. Za naszym domem zaczyna się niewielki park. Zewsząd dopadły mnie ptasie świergoty, trele, zaloty. To był tak urozmaicony ptasi śpiew, że stałam jak oczarowana  i zasłuchana w ten popis wiosennych umiejętności naszych ptasich braci byłam wdzięczna psu, że o tak niewdzięcznej porze ściągnął mnie z łóżka. 
     Piszę o tym też dlatego aby dziś przedstawić domek dla ptaków zrobiony z tykwy. Domek przygotowałam z myślą o inspiracji do wyzwania wiosennego w Klubie Twórczych Mam. Zgodnie z tematem pomalowany jest w różne odcienie zieleni oraz czerń która w paletce również się znalazła. Zapraszam Was do uczestnictwa w tym oraz innych fajnych wyzwaniach na blogu KTM (KLIK). Teraz pozostaje mi szybko znaleźć odpowiednie drzewo i zawiesić na nim ptasi domek.
Wyzwanie kolorystyczne w Klubie Twórczych Mam:

Pracę zgłaszam również na wyzwanie na diy zrób to sam: #30 wyzwanie-"Zielono mi":
  


Komentarze

  1. Piękny domek dla ptaszków :) Witam w gronie przyjaciół czworongów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super pomysł, na pewno prezentuje się ciekawiej niż konwencjonalne domki dla ptaków, jest oryginalny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalny domek dla ptaszków! Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny ten domek!!! Żałuję, ze żadnej tykwy nie mam, bo zainspirowałaś mnie :D Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY .
    Pozdrawiam cieplutko,
    DT DIY SmaszKa

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę świetny pomysł, w dodatku praktyczny. Kocham ptaki i popieram pomaganie im w każdy sposób, a ten jest szczególnie uroczy. Na pewno doceni go jakaś wyjątkowa ptasia rodzinka ☺
    pozdrawiam serdecznie Inka DT DIY

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy jest ten domek :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY, pozdrawiam i życzę powodzenia. Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zachęcam do pisania komentarzy