Wspomnienie Wielkanocy

Wielkanoc już dawno za nami natomiast ja jeszcze do niej na chwilę wrócę. Postanowiłam opublikować zdjęcia wierconych wydmuszek gęsich. Wzorem poprzedniego roku umieściłam w nich małe lampeczki LED. Kilka nie dostało światełek a kilka koronek (tak dla urozmaicenia i sprawdzenia co się bardziej spodoba). Światełka LED też były różne: jedne miały stałe białe światło inne żółte mrugające udające świeczkę. Ostatecznie największym powodzeniem cieszyły się te z białym światełkiem i koronką. Zapraszam do fotogalerii:
1.
 2.
 3.
4.
 5.
 6.
 7.
8.
 9.
10.
 
 
 11.
 12.
 13.
Każde jajko zapakowałam w zgrabne pudełka, które ochraniały wydmuszki.
A poniżej te, które zostały zrobione bez światełek:


Komentarze

  1. Wszystkie piękne! Niesamowite, jak wiele różnych wzorów stworzyłaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A byłoby prościej kilka. Ja sobie lubię komplikować życie :-)

      Usuń
  2. Śliczne! Bardzo dużo wzorów. Super pomysł z podświetleniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne, wszystkoe mi sie podobają, ale najbardziej chyba te bez lampek i ostatnie z lampkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez wole z lampkami. W ogóle światło mnie przyciąga jak ćmę.

      Usuń
  4. Cudowne! Podziwiam Twoją cierpliwość i dokładność :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba tylko do rękodzieła mam taką cierpliwość :-)

      Usuń
  5. Prześliczne.
    Trudno byłoby mi się chyba zdecydować na jedną tylko..
    Misterna robota...naprawdę pięknie wszystko wyszło .

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zachęcam do pisania komentarzy