Wyniki majowego blog-hopu!!!



Hasło w krzyżówce to: DZIEŃ MATKI.
Na KTM są wyniki zarówno ogólne, gdzie nagrody były losowane spośród spełniających warunki zabawy osób, a każda z projektantek zrobiła losowanie spośród osób u soebie na blogu.
Aby było fair, z osób, które wyraziły pod moim ostatnim postem chęć przygarniecia nagród przygotowanych przeze mnie, wyłoniłam (a raczej mój syn wylosował) z magicznego rondelka :-) jedną osobę.

 Zwyciężyła:
...
...
...
Fabryka pomysłów!!!
 Przypominam, do zgarnięcia był ten oto zestawik:

Moje gratulacje!!!

Proszę o kontakt na mojego maila (na pasku bocznym) i przesłanie adresu do wysyłki. Pozostałym uczestnikom naszej zabawy bardzo serdecznie dziekuję. Dziękuję też za komentarze i zachęcam zarówno do śledzenia bloga KTM, mojego i pozostałych blogów naszych projektantek. 
To samo tyczy się naszych profili na Fb.

P.S. Dla tych, którzy nie słyszeli o tykwach czy też nie mieli okazji zobaczyć tej fantastycznej roślinki zachęcam do wejścia w zakładkę "Tykwy" lub etykietę np. "Lampa" i przejrzenia postów wstecz. Znajdziecie tam trochę tykwowych postów. W USA to mają dopiero kompletnego fisia na ich punkcie :-).

Jeszcze raz dziekuję w swoim i w imieniu całego grona KTM.

Katrin

Komentarze