Roczek z szachownicą w tle

Witam wszystkich po kilkudniowej przerwie

Dzisiejszy wpis będzie długi, bo też okazja niebanalna. 
Tak się składa, że 28 lutego mojemu blogowi stuknął roczek.  Trzeba zatem zrobić mały przegląd tego, co się działo przez ten rok.

Do dnia 28.02 było, co następuje:
- licznik tego dnia wskazał 6623 odwiedziny
- 28 obserwatorów
- 78 polubień na Fb (ale Fb stronka powstała dopiero w sierpniu)
- napisałam 78 postów
- nie licząc moich odpowiedzi, waszych komentarzy pojawiło się 128

Ponadto najczęściej odwiedzano mój blog na przełomie sierpnia i września 2013, bo aż ponad 1000 razy!

Dostałam też kilka wyróżnień, udało mi się też wygrać w candy.

Odkryłam niesamowite morze ludzkiej kreatywności i twórczości. Zauroczył mnie wire wrapping, wciągnęły koraliki, zakochałam się na amen w tykwach, spróbowałam swoich sił w przepięknych kwiatach kanzashi, modelinie, Friendly Plastic i innych. 
Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze wystawione przez  odwiedzających. Dziękuję również wszystkim obserwatorom mojego bloga i tym "starym" i tym, którzy dołączyli do mnie zupełnie niedawno, za wasze komentarze i waszą obecność. Bez Was nie miałoby sensu prowadzenie tego bloga.
Dziękuję też wszystkim , którzy do tej pory udzielili mi swoich rad oraz udostępnili odrobinkę swojej wiedzy, aby mi pomóc w moich wątpliwościach biżuteryjnych i fotograficznych. 

Blogowanie stało się dla mnie oknem, przez które mogę zajrzeć do innych światów, poznać nowych ludzi i ich pasje oraz miejscem ekspozycji swoich prac. Poza tym jest mocnym kopniakiem do tego, aby wymyślać nowe rzeczy i w miarę regularnie to robić. Gdyby nie blog, nie wykonałabym tylu prac.

Wiem, że sama nie za często zostawiam na blogach, które obserwuję komentarze. Wybaczcie moi drodzy. Bycie mamą trójki małych szkrabów jest strasznie pochłaniające. Często do Was zaglądam, ale poza zrobieniem  i przygotowaniem zdjęć i napisaniem postów, nie mam już zbyt wiele czasu i sił na komentowanie

Dla tych, co dotrwali do końca mam informację taką, że w najbliższym czasie zorganizuję ROCZKOWE CANDY i już na nie serdecznie zapraszam. 

A na koniec, żeby tak sam tekst nie straszył w dzisiejszym poście, przedstawiam dwa wisiorki we wzorek przypominający szachownicę. Wzór niebiesko-złoty wykonany z tworzywa Friendly Plastic został zalany dla dobrego efektu żywicą. Jeden wisiorek dostał złoty, a drugi niebieski sutaszowy sznurek. Wymiary to : 2,5cm x 2,5cm.









Komentarze