Decou i bamboo

Robiąc porządki w blogowych zdjęciach natknęłam się na dwie prace, których w ogóle nie pokazywałam. Jedną z nich są drewniane obrączki-serwetniki ozdobione metodą decoupage. Już zdążyłam o nich niemal zapomnieć, bo już dawno znalazły właściciela. Motyw to rożki kwiatowe.



Drugą pracą niepublikowaną jest ramka również ozdobiona techniką decoupage z motywem bambusa. I tu pojawił się problem, bo o tej ramce choć jest spora, zupełnie zapomniałam i leży sobie na półce od jakiegoś czasu. Dla niej muszę dopiero poszukać właściciela. Jest przeznaczona na zdjęcie o wymiarach 9x13cm lub mniejsze. Jest wykonana z grubego na 2 cm drewna, a obramowanie ma szerokość 5 cm.




Komentarze

  1. Ramka w zieleni barzo sympatyczna. Zachwycają mnie obrączki na serwetki - piękna dekoracja stołu. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zachęcam do pisania komentarzy