Zwierzaczkowe magnesy na lodówkę

Proces twórczy różnie się odbywa. U mnie czasem najpierw jest pomysł a w drugiej kolejności kombinuję i szukam materiałów i sposobów by to wykonać. Często jednak z racji tego, że sporo różnorakich rzeczy zebrało mi się w szafkach, kombinuję jakby tu coś z tego zrobić, żeby nie leżało bezproduktywnie.
Tak też powstały dzisiejsze lodówkowe pluszaczki-zwierzaczki. W moje ręce dostała się cała masa magnesów i kombinowałam, do czego można by ich użyć. I tak oto wpadłam na pomysł zrobienia ozdobnych magnesów na lodówkę. W każdym niemal domu, zwłaszcza tym, gdzie są dzieci, magnesy są jednym z elementów wystroju lodówek. Jedne służą do przytrzymywania kartek z wiadomościami, inne z kolei służą stricte do ozdoby. Nie inaczej jest u nas. Do tego dochodzi mnóstwo rysunków, które dzieci tworzą i również umieszczają na lodówce. 
Dostałam ostatnio również całkiem sporo różnorakich włóczek i one pomogły w obraniu kierunku magnesowych ozdób. Tak oto hurtem stworzyłam różne puchate zwierzaczki, które świetnie prezentują się na lodówce i dzieciaki oszalały na ich punkcie. Co do królików zdania są podzielone, czy to króliki czy myszki. Ja je będę nazywała króliczkami.

Na lodówce

1. Królik melanż szarouchy

 2. Królik szary szarouchy

 3. Królik kremowy jasnouchy

 4. Królik żółty jasnouchy

 5. Królik brązowy-kłapouch

 6. Niebieska ośmiorniczka

 7. Królik szary niebieskouchy

 8. Świnka król

 9. Królik melanż jasnoszarouchy

 10. Kotek melanż jasnoszarouchy

 11. Kotek szary szarouchy

 12. Kurczaczek

 13. Baranek (widok z przodu i z boku)


Komentarze

  1. Świetne zwierzaki :) Takie do "miziania". Jestem pewna, że dzieciaki mają radochę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zachęcam do pisania komentarzy