Podsumowanie 2017, życzenia noworoczne i zmiana adresu.

Od dziś zmianie ulega adres bloga. Stara nazwa i adres (tworczopomojemu) już nie obowiązuje!

Czas na podsumowanie ubiegłego roku.
Poniżej zdjęcie-przegląd niektórych prac z 2017 roku, który pełen był nowych pomysłów. Nabrałam ochoty na dalsze tworzenie.
Czytaj dalej...

To, co było dla mnie najbardziej ożywcze, to kwietniowe warsztaty trenerskie z techniki utwardzania tkanin (Powertex). W głowie kłębi mi się mnóstwo pomysłów jak tę technikę wykorzystać dalej. 
Plany poza tworzeniem? W piwnicy zalega mi sporo tykw, o których mam zamiar Wam w tym roku poopowiadać. Opowiadać o tym, jak wybrać i sobie ją wyhodować od ziarenka oraz wysuszyć i przygotować do obróbki. Oczywiście wszystko będzie przeplatane nowymi pracami. Następnie mam zamiar zapisać się na kolejny Powertexowy warsztat aby poszerzać horyzonty.

A teraz życzenia na 2018 rok!
W tym nowym 2018 roku życzę wszystkim tego co najlepsze oraz spełnienia marzeń i szczęścia.
Zapaleńcom i pasjonatom rękodzieła (czyli też sobie) tego, aby wena twórcza nigdy Nas nie opuszczała, a najśmielsze nawet projekty doczekały swej realizacji. Pieniędzy też życzę, aby starczało na produkty potrzebne do tworzenia pięknych rzeczy. Planującym założyć swoją działalność życzę odwagi i wytrwałości oraz lojalnych, świadomych klientów, którzy potrafią docenić Wasze cudeńka, cały kunszt, włożoną pracę i dać odpowiednią do robocizny i pomysłu cenę. 

Komentarze