Ślubnie cz 1- pudełko na koperty

 Po bardzo długiej przerwie postanowiłam, że powrócę do bloga. Praca zawodowa  obniżyła zdecydowanie mój potencjał twórczy, co nie znaczy, że nic przez te wszystkie miesiące się nie działo. Wracam w tematyce ślubnej.


 Zrobiłam dla bliskiej mi pary młodej pudełko na koperty w kolorach szarości i bieli wykończonej perłowym pyłem.


Relief to masa plastyczna w odcisku silikonowym.


 Miałam przy tym niezły stres ponieważ to był pierwszy raz i zanim wpadłam jak przy tej masie, z którą pracowałam zrobić ładnie odcisk, dwa się rozsypały. Liczy się jednak efekt końcowy a ten jest jak dla mnie zadowalający jak na pierwsze tego typu wykonanie. Państwu Młodym też się spodobało.
(zdjęcia są średniej jakości tym razem ze względu na oświetlenie w jakim  je robiłam).

W kolejnym wpisie będzie o ślubnych aniołach.


Komentarze

Prześlij komentarz

Zachęcam do pisania komentarzy