Ślubnie cz 2 - Anielska Para Młoda

        Dziś w poście prezentuję wam anielską Parę Młodą. Trudno mi jest określić, czy zrobione przeze mnie w prezencie ślubnym anioły są uosobieniem anielskiego podejścia i piękna, jakie powinni mieć w sobie małżonkowie, czy też to obraz samych Aniołów Stróżów, którzy mają chronić to nowo zawarte małżeństwo. Może trochę i to, i to.
prezent ślubny anioł


powertex anioły

piękne anioły

           Pomysł rodził się w mojej głowie dosyć długo bo nie miałam do końca wizji jak pokazać miłość i jednocześnie wpleść w to ten anielski wątek. W końcu ją zrobiłam. Wszystko oczywiście w technice Powertex czyli utwardzania tkanin.

rzeźby powertex

          Ubieranie panny młodej-anielicy w przeciwieństwie do prawdziwej panny młodej,  jest zdecydowanie łatwiejsze niż oblekanie (jak się u nas po śląsku mówi) pana młodego. Dostał on frak i muszkę. Jako, że nie dysponowałam odpowiednią męską głową, musiałam zrobić swoją z innej. Z takiej głowy, która kojarzyła mi się bardziej z Jezusową "wystrugałam" tę, która jest teraz w anielskiej parze. Pan młody nie nosi bowiem ani wąsów  (jedynie brodę), ani długich włosów.
           Chciałam pokazać delikatną miłość i czułość jaka zawsze charakteryzuje nowożeńców. Czy to się udało, oceńcie sami. Moim zdaniem tak. Ona delikatnie wsparta o jego twarz trzyma w swej dłoni jego twarz. Patrzą na siebie. On ją obejmuje i osłania skrzydłem. Trzymają się za ręce. W pracy wykorzystałam kawałki haftu od sponsora w Klubie Twórczych Mampasmanteria.eu


Poprzedni prezent ślubny w postaci pudełka na koperty znajdziecie w poście o pudełku ślubnym.

Komentarze