Robot

Hej to ja-ROBOT! Opowiem Wam coś o sobie:



Czasem wspinam się na góry...



...potem leniuchuję po takiej wspinaczce...


... lub podziwiam kratery...


 ...jestem romantyczny: "Czekam na Ciebie Kochanie"...


...Cheers! na zdrowie, nie ma to jak granulowany olej silnikowy...


...lubię breakdance...


...a po wysiłku zjeść co nieco...


...potem można poleżeć "plackiem"...


...lub w cieniu parasola odpocząć...


...a najlepiej na piasku z drinkiem z oleju.  ;-)


A teraz dodam coś od siebie, bo tyle miał do powiedzenia robot, że to jest właśnie maskotka dla mojego trzeciego maluszka. Pozdro ;-)

Robota zgłaszam na wyzwanie kolorystyczne do Klubu Twórczych Mam. 



Komentarze

  1. Miło mi, że się zgłaszasz..tylko..to chyba nie o Szufladę chodzi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He oczywiście, że nie o Szufladę. Błąd już poprawiłam. Wszystkie odnośniki były ok ale pomyliłam nazwy stron. Dziękuję za zwrócenie uwagi :-)

      Usuń
  2. Masz zdolności :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? -zacznij a ja się zrewanżuję
    Zapraszam również do darmowego konkursu który organizuję na blogu :)

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Robot wielofunkcyjny, a do tego jaki przystojny! Kasiu masz talent! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zachęcam do pisania komentarzy