Bransoletka koralikowo-szydełkowa nr1

    Witam po przerwie.Wakacje, wakacje! Tyle pomysłów w głowie i niewiele czasu na ich realizację. Udało mi się mimo to zrobić przez ostatni czas sporo różności. Niektóre całkowicie mojego pomysłu inne zainspirowane pracami innych twórców.
    Zacznę od bransoletki ponieważ opanowało mnie bransoletkowe szaleństwo. Sądziłam, że już nie sięgnę w życiu do szydełka bo do tego narzędzia jak i do drutów mam jakąś awersję i brak mi kompletnie cierpliwości. A tu proszę, ostatnio odkryłam inne jego zastosowanie na mini warsztatach. Nauczyłam się jak robić bransoletki koralikowo-szydełkowe, których widziałam już wiele w internecie ale sądziłam, że ich robienie jest pewnie strasznie nudne. Okazało się że jest zupełnie inaczej. Szydełko w tym wypadku okazało się bardzo przyjemnym narzędziem. Nie byłabym sobą gdybym nie wykorzystała tej umiejętności. Do zrobienia bransoletki wykorzystałam koraliki firmy Preciosa Ornela. Mieszanka różnych kolorów od czarnego poprzez szare do białego i przezroczystego dała bardzo ładny elegancki efekt.

fotorelacja





Komentarze

  1. Świetna bransoletka!Wygląda jakby zrobiona z kamyczków rzecznego piasku.Super że się przekonałaś do szydełka ;)Pozdrawiam Cię cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zachęcam do pisania komentarzy