Żabroszka

Chodziła za mną a raczej skakała gdzieś w mojej głowie no i w końcu wyskoczyła.
A co? Ano żabcio-broszka. Minęło 1,5 tygodnia odkąd zobaczyłam nowy temat wyzwania w Kreatynym Kufrze pt. "Żaba" i nie dał mi on spokoju, aż zrobiłam swoją żabę. Wyszedł mi taki śmieszny sympatyczny mikrusek na liściu nenufaru. Do zrobienia tej broszki wykorzystałam kilka koralików Preciosa Twin (czyli z dwiema dziurkami) oraz kilka czerwonych koralików i dwa żółtawe Toho. Na liść wykorzystałam kawałek z zielonej butelki PET po wodzie mineralnej. Całość oczywiście opleciona jest drucikiem. Żaba jak to żaba ma wyłupiaste oczy i grube żabie udka :). Pracę oczywiście zgłaszam na wyzwanie do KK.

fotorelacja






Komentarze

  1. Bardzo ciekawy pomysł, ciekawe wykorzystanie butelki ;) Życzę powodzenia w wyzwaniu, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna broszka! Przeglądam sobie Twoje prace i, choć nie jestem fanką biżuterii, bardzo mi się podobają. Zwłaszcza żabroszka. :)
    Piękne są też pudełka - piękne, bo oryginalne. Jeszcze takich nie widziałam.

    PS. Dziękuję za miłe słowa zostawione na moim blogu i za wyróżnienie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł, rewelacyjna ta żabka :)
    pozdrawiam i zapraszam do udziału w moim Candy
    http://koralikpokoraliku.blogspot.com/2013/08/candy.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zachęcam do pisania komentarzy