Zakręcona na niebiesko

Bransoletkowego szaleństwa ciąg dalszy. Wkręciło mnie na dobre skręcanie i wywijanie drucików. W dzisiejszym poście bransoletka drucikowo-koralikowa. Wszystkie elementy włącznie z kółeczkami zrobione są ręcznie. Najwięcej pracy było przy owijaniu srebrnego drucika tym niebieskim. Efekt jak na zdjęciach. Pierwszy raz eksperymentowałam z drutem w innym kolorze ale opłacało się. Dzięki temu bransoletkla jest wyraźniejsza. Na zdjęciach jakoś nie udało mi się oddać tego, że wszystkie człony są równe- jak będzie ładne słońce, to podmienię któreś ze zdjęć, żeby to było widoczne. Zainspirowała mnie bransoletka ze strony Jewelry Making Daily , gdzie dostępne są za opłatą wzory na różne różności biżuteryjne. Korzystałam jedynie ze zdjęcia bez kupowania tutorialu. Tam wszystko jest z niebieskiego drutu a ja zrobiłam misz-masz srebrno-niebieski. No i zapięcie też sobie zrobiłam jakie mi się tak wymyśliło. Niebieski dobrze prezentuje się zwłaszcza na opalonej skórze.






Komentarze

Prześlij komentarz

Zachęcam do pisania komentarzy