Komplet z Friendly Plastic

Dopadł mnie taki jesienny marazm. Jak siadam do czegoś, to zaraz to odkładam, zdjęć mi się nie chce robić, korzystam z ostatnich ciepłych dni chodząc z dzieciakami na spacery i tak jakoś leci. Blog leży odłogiem. Postanowiłam, że muszę tu nieco odkurzyć.

Jakiś czas temu byłam na warsztatach z tworzenia biżuterii z tworzywa Friendly Plastic. Jest to plastik farbiony na wierzchu na wiele kolorów, który pod wpływem temperatury ok 60 stopni staje się plastyczny i wtedy można go formować, łączyć poszczególne tafle, dodawać nowe elementy. W ten sposób można stworzyć coś oryginalnego i niepowtarzalnego zarówno jako element 2D jak i 3D. Wykorzystuje się go głównie do biżuterii ale można oczywiście inne zastosowania znaleźć. Na warsztatach tym razem pokazywano jak można samemu stworzyć niepowtarzalny wzór na tafli Friendly Plastic za pomocą tuszy alkoholowych. Poniższe zdjęcia przedstawiają komplet - kolczyki + wisiorek- zrobione tą techniką. Wzór kolorystyczny jest całkowicie mój a bazą do tego wzoru była tafla FP w kolorze srebrnym. na dwóch zdjęciach komplet jest oparty właśnie na takiej oryginalnie farbionej tafli FP (tutaj akurat w kolorze niebiesko-czerwonym). 

(nie miałam wczoraj cierpliwości do zdjęć więc są jakie są)









Komentarze

  1. Prawdę powiedziawszy nie znam ani tej techniki ani tego tworzywa, ale to co zrobiłaś wygląda naprawdę bardzo fajnie i ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak chlapnięte akwarelą...to oczywiście komplement:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zachęcam do pisania komentarzy