Mrugnij oczkiem, kiermasz, wyróżnienia i inne takie tam

Wyjeżdżam dziś na wyczekiwany urlop nad morze. Mam nadzieję, że pogoda dopisze. Zanim jednak wyjadę , podzielę się z wami nowościami.

W zeszłą sobotę byłam na kiermaszu na Wall Stret Festival w Świętochłowicach. Było 60 wystawców rękodzieła, imprezy w postaci ulicznej bitwy tanecznej w breakdance, zawody w koszykówce, całodzienne koncerty uwieńczone wieczornym koncertem Brodki (na którym już nie byłam), malowanie sprayem muru przez dzieci, młodzież i seniorów. To tak w skrócie o tym, co się działo na tej imprezie. Za rok tez planuję się zapisać na ten kiermasz, bo było super i cały dzień do kiermaszu docierała świetna muzyka.

Poniżej zdjęcie z kiermaszu:


Powstały też kolczyki, które przypominają oczy.
Mamy więc póki co żółte i czerwone oczka. Mam jeszcze więcej takich koralików- oczek w innych kolorach i kształtach, ale nimi zajmę się jak wrócę.



Kolejne kolczyki z muszelek i koralików Preciosa:


Kolczyki wire wrapping ze  zwykłymi kryształkami:


Prosty wisior z turkusem na sznurku (nie znam się na nazwach sznurków więc nie napiszę jaki to):


I decoupage-owe serducho z wykorzystaniem techniki shabby chic.


I na koniec zdjęcie dzbanka np. na herbatę, który mnie urzekł. Dzbanek ceramiczny szkliwiony zrobiony ręcznie stał na stoisku obok mnie. Muszę wam o tym stoisku napisać, bo te ręcznie robione rzeczy z ceramiki były na prawdę piękne. Zakupiłam na nim prezent dla mamy i teściowej w postaci miseczek na Dzień Matki. Rzeczy były na prawdę piękne, a zrobione zostały przez osoby niepełnosprawne jak się potem dowiedziałam. Panie, które sprzedawały, to dwie pasjonatki, które prowadzą zajęcia w Towarzystwie Przyjaciół Dzieci w Świętochłowicach i to pod ich okiem powstają takie cuda. W życiu bym nie powiedziała, że to zrobiły jakieś osoby niepełnosprawne, bo wyglądały te rzeczy bardzo profesjonalnie. A ten dzbanuszek...ech. Nie kupiłam ale przynajmniej zrobiłam fotkę. 


Na koniec trochę chwalipięctwa:
Po pierwsze dostałam wyróżnienie w Szufladzie (TU) za mój domek. Bardzo dziękuję.


Po drugie zostałam wybrana do nagrody pocieszenia w  Candy na blogu http://koralikimoniki.blogspot.com , za co też bardzo dziękuję. Nie umiem się doczekać, co też Monika przygotuje dla mnie za nagrodę pocieszenia.

Do widzenia za dwa tygodnie!!!



Komentarze

  1. Super ten dzbanuszek:) podobają mi się jego kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj...dzieje się dużo w Twoim życiu...gratuluje candy i wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwyciły mnie muszelkowe kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zachęcam do pisania komentarzy