Zakładki decoupage do książek - cz2

     Witajcie. Zaszyłam się na 2 tygodnie na wsi z dzieciakami i czerpałam z wiejskiego życia przede wszystkim ciszę, powietrze, przestrzeń z dala od zgiełku miasta. Pogoda dopisała i prawie całymi dniami siedzieliśmy na dworze. W takiej sielskiej scenerii jedynymi pracami ręcznymi okazała się przepierka brudnych ciuszków od dzieci, plewienie chwastów, przycinanie drzewek i krzewów oraz koszenie trawy. Efektów nie można nigdzie pokazać ani sprzedać, ale wbrew pozorom takie prace ręczne sprawiają mi niesamowitą przyjemność bo od małego nauczona jestem grzebania w ziemi- efekt posiadania ogródka i wizyt na wsi u rodziny. Zabrałam ze sobą oczywiście jako prawdziwa maniaczka rękodzieła  swoje sprzęty w postaci szlifierki, wiertarki, farb oraz tykw do obróbki, ale niewiele mi się udało zrobić. I tak pozostanie mi w domu dokończyć te prace. Za jakiś czas pokażę efekty, a obiecuję, że będzie co oglądać.

      W te lato zwolniłam tempa chociaż jest kilka prac, którymi z wami się chcę podzielić. Na początek jeszcze nieco już starsze rzeczy, ale zorientowałam się, że do tej pory nie umieściłam wszystkich zakładek do książek, które wykonałam. Dzisiaj zatem druga odsłona tych zrobionych techniką decoupage. Część 1 możecie obejrzeć TU.
 Wszystkie zakładki pokazuję z obu stron.


1. Motoryzacyjny vintage




  2. Kolorowe rożki kwiatowe




3. Niebieskie wzory





 4. Greccy bogowie






Komentarze

Prześlij komentarz

Zachęcam do pisania komentarzy