Galaktyka

Zachęcona efektem, jaki uzyskałam po ostatniej zabawie z drutem (TU), postanowiłam "pobawić" się dalej. Zakupiłam druty w różnych kolorach oraz ceramiczne korale i w ten sposób powstało kilka nowości. 
Dziś prezentuję pierwszą z nich, czyli wisior, który przypomina mi galaktykę bądź układ słoneczny. Małe czerwone kulki zdają się wirować wokół czarnej w centrum. Wisior doczekał się również skromniejszych kolczyków ale tych nie zdążyłam już sfotografować zanim trafiły w ręce nowej właścicielki.
 Wielkość wisiora to ok 5-6 cm średnicy. Czerwień i czerń idealnie do siebie pasują. W dodatku zakochałam się w ceramicznych koralikach. Są takie...naturalne i zdecydowanie wyróżniają się wśród innych koralików.
Zapraszam do komentowania.




Komentarze

  1. Bardzo mi się podoba wisior. Ciekawa forma i ładna kolorystyka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zachęcam do pisania komentarzy