Zamkowa bransoletka

Nie będę się dzisiaj długo rozpisywać. Tym razem mam do zaprezentowania bransoletkę z zamka błyskawicznego. To mój osobisty pomysł. Wykorzystałam jednak do tego przerobiony na własne potrzeby, znaleziony w internecie tutorial. Kiedyś wykombinowałam już jedną zamkową bransoletkę (TU) ale przy wprowadziłam kilka modyfikacji. Dodatkowo moja rosnąca sympatia do maszyny do szycia pozwoliła na wykończenie bransoletki lamówką. Całość "zamknęłam" metalowymi elementami w kolorze mosiądzu. Bransoletka wygląda i delikatnie i drapieżnie zarazem. Kolory to generalnie szarości i odrobinę brązu. Delikatności nadają jej błyszczące koraliki, ale sam zamek i fakt, że jest szeroka dodaje całości zadziorności.W zanadrzu mam już kolejną a następne są już w planach.



Bransoletka bierze udział w wyzwaniu Szuflady z cyklu: "Otwórz Szufladę" - "Suwaki"




Komentarze

  1. Dobry pomysł i łącznie technik dało zaskakujący efekt już mnie ciekawość jak będą wyglądały następne bransoletki

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa praca, podoba mi się to połączenie kolorów, daje bardzo ładny, gustowny efekt końcowy, Dziękuję za zgłoszenie do Wyzwania w Szufladzie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zachęcam do pisania komentarzy