Poświątecznie bombkowo itp

Obiecałam, że nadrobię, to nadrabiam resztę zaległych Świątecznych choć poświątecznie. Zanudzać nie będę opisem bombek, bo jakie są, każdy widzi. W każdym razie miałam mały wysyp. Zatem większość bombek to bombki z tasiemek ale w tym roku pokusiłam się również o zrobienie bombek ze sznurka. Na przyszłe Święta porobię je również, bo to fajna rzecz. Mam już też pomysł na podobne ozdoby tylko że jaja Wielkanocne. Na koniec kilka fotek wieńców leżących i wiszących - dwa z nich ozdabiają nasze drzwi i okno.




Dzwoneczek:









  Fluffy :-) :



Mój zielony ulubieniec:











Komentarze

  1. Bardzo ładne prace, już jestem ciekawa tych jajek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kolekcja. Bombek sama nie robiłam ale może pokuszę się na jajka.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zachęcam do pisania komentarzy