Klub Twórczych Mam przyjął mnie do swojego grona

W dzisiejszym poście chcę podziękować przesympatycznym dziewczynom z bloga Klub Twórczych Mam, który obserwuję od kilku lat. Ostatnio na KTM ukazało się ogłoszenie, że szukają nowych dziewczyn do współtworzenia bloga. Zgłosiłam się i miło mi poinformować, że wraz z jeszcze jedną blogerką zostałam przez nie wybrana do składu KTM. Czeka mnie spore wyzwanie ale i również ciekawa przygoda. Dziękuję za przyjęcie a post z przedstawieniem nowych projektantek znajdziecie w linku poniżej:


Wszystkie nas łączy jedno: zamiłowanie do tworzenia oraz to, że lubimy tworzyć z dziećmi. Zapraszam już dziś do KTM na wyzwania cykliczne, wyzwania "zrobione z mamą", różnego rodzaju ciekawe cykle itd. Mnóstwo wiedzy i inspiracji.  Od tej pory na pewno znajdzie się na moim blogu jeszcze więcej wpisów.

Dziewczyny przygotowały dla mnie również banerek, który od dziś będzie znajdował się na bocznym pasku bloga, a który przeniesie Was bezpośrednio do Klubu Twórczych Mam. 

Klub Twórczych Mam

Komentarze

Prześlij komentarz

Zachęcam do pisania komentarzy