Czarno-biało

Wreszcie jestem w posiadaniu swojego własnego krosna do bransoletek koralikowych. Zrobiłam więc kolejną bransoletkę nie męcząc się już z moim prowizorycznym sprzętem. Bransolka powstała już z miesiąc temu, ale z racji tego, że końcówki do bransoletek mi akurat "wyszły", czekało sobie toto na dokończenie i czekało. Zanim zamówiłam nową partię półfabrykatów, zrobiłam sobie swoje zakończenie typu Bali. Pierwszy raz zawsze jest trudny i szło mi to jak krew z nosa, ale ostatecznie po kilku próbach dobrania ilości koralików i zszycia wszystkiego razem, powstała sobie taka oto czarno-biała bransoletka. Jej szerokość to 2,5 cm.
Dla zainteresowanych: koraliki Preciosa 11/0 oraz odrobinę białych Toho w rozmiarze 8/0.










Komentarze

  1. Dużo trudu zadałaś sobie wyplatając zapięcie, ale efekt imponujący:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapięcie doprowadzało mnie chwilami do szału, bo miałam koraliki nie do końca w takich rozmiarach, jak były mi potrzebne i trwało to dłuugo, zanim je skończyłam. Ale chociaż pracochłonne, jest to jakaś inna ciekawa alternatywa dla gotowych metalowych zakończeń.

      Usuń

Prześlij komentarz

Zachęcam do pisania komentarzy