Tutorial/ DIY na ekspozytor do bansoletek

Obiecałam w poprzednim poście kursik, zatem jest kursik. Uwinęłam się z tym szybciutko. Mam nadzieję, że jest na tyle czytelny, że każdy chętny z jego pomocą zrobi sobie sam swój własny ekspozytorek. Dodam tylko jeszcze, że praca jest pracą upcyclingową, czyli wykorzystuje rzeczy, które poszłyby i tak na śmietnik. Poza klejem, nie trzeba nic kupować. Wykorzystujemy rolkę papieru najlepiej z plotera, kawałek materiału i sztywny plastikowy kubeczek. Ja użyłam materiału z tej samej torebki, z której ostatnio wykorzystałam metalowy element z uchwytu do stworzenia ramki wisiora "pawie pióro" (zajrzyj TU). Kubeczek to sporej wielkości miarka z antybiotyku. Wklejam zatem plik w PDF-ie dla chętnych.

Kurs znajdziecie tu:



Kurs- ekspozytor



Komentarze

  1. Świetny tutorial, chyba tez sobie sprawię taki ekspozytor. Dzięki za udostępnienie kolejnej części swojej wiedzy!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że kursik się spodobał. Ja czasem wolę wykombinować coś samemu niż kupować. Wiadomo nie wszystko idzie, ale przynajmniej moje szare komórki się nie lenią.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, super pomysł :-). Powodzenia w dalszej twórczości - pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zachęcam do pisania komentarzy