Ekspozytor- aby bransoletki miały swoje miejsce

W ostatnim czasie staram się, aby czas od pomysłu do jego realizacji był jak najkrótszy. Jeśli coś zacznę i odłożę, to potrafi to czekać na swoją kolej nawet kilka miesięcy. Tym razem sprężyłam się z realizacją i zrobiłam ekspozytor na bransoletki. Jakoś nie bardzo chciałam kupować gotowego, a że przyda mi się takie "cuś" w najbliższym czasie (czekają  mnie jak na razie 2 kiermasze), to sobie zrobiłam. A jak! A co! Nie dość tego. Pomysł tak mi się spodobał, że narobiłam zdjęć w trakcie pracy i gdy efekt okazał się całkiem przyzwoity postanowiłam, że zrobię z nich tutorial. Już go zaczęłam. Także moi drodzy, w którymś z następnych postów pojawi się na pewno mój pierwszy blogowy kurs. A teraz nie przedłużając, wrzucam zdjęcia gotowego ekspozytora.





Komentarze

  1. Czekam na tutorial - ekspozytor świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od jakiegoś czasu zabierałam się do zrobienia takiego ekspozytora, mam już tuby. Cieszę się, że trafiłam na Twojego bloga, na pewno skorzystam z pomysłu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba. Dzisiaj podmieniłam plik, bo zapomniałam dopisać jednego istotnego zdania w punkcie VIII. Witam w gronie obserwatorów

      Usuń

Prześlij komentarz

Zachęcam do pisania komentarzy