Akwamarynowa Księżniczka

     Każdy, kto tworzy jakieś rękodzieło ma takie prace, które jego samego zadowalają lub nie albo z kolei nie potrafi się z nimi rozstać. Dzisiejsza moja praca jest taką, od której ja sama nie potrafię oderwać wzroku bo tak mi się podoba.
    Przedstawiam wam moją Akwamarynową Księżniczkę. Dlaczego taka nazwa? Nazwa pochodzi od przepięknego kamienia szlachetnego o nazwie akwamaryn, który kolorystycznie bardzo kojarzy mi się z moją pracą.

Akwamaryn:



     Akwamarynowa Księżniczka to tykwa mini bottle przerobiona na małe puzderko na biżuterię lub jak kto woli np. na pierścionek zaręczynowy. Idealna na nietuzinkowy prezent.
    Tykwa jest pozostawiona w naturalnym kolorze, polakierowana i obszyta koralikami. W środku żeby zachować jej charakter, pozostawiona jest w stanie naturalnym i wyściełana gąbeczką obszytą atłasem w pięknym błękitnym kolorze. W wywierconych otworach umieściłam błękitne koraliki bicone, które prześwitują do środka w dolnej części tykwy doświetlając ją w środku. Całość ma wysokość zaledwie 10cm. Wszystko prezentuje się bardzo efektownie. W planach mam kolejne w innych kolorach. Kształty tykw są bardzo różne więc i puzderka będą różne, chyba że zmienię zdanie i zrobię z nich coś innego.

Koraliki (dla zainteresowanych):
- Preciosa twins w metalicznym kolorze zielono-turkusowym
- Preciosa- drobne 11/0, kolor: perłowy niebieski
- Preciosa- drobne 11/0 kolor: srebrny
- błękitne koraliki bicone
- jeden zabłąkany :) koralik solo, który stanowi czubek pracy 

A teraz zarzucę Was zdjęciami bo chcę pokazać ją z każdej strony.

Akwamarynowa Księżniczka:

- od przodu

- otwarta z boku


- od przodu otwarta



- wnętrze


- od spodu


- od góry


- otwarta z góry


- dół z bliska

- góra z bliska (widać prześwitujący koralik bicone)


Jest ktoś chętny? Czekam na propozycje na priv.

Przy okazji zgłaszam pracę na wyzwanie Szuflady pt :
"w jesiennym sadzie" bo tykwa to owoc z jesiennego sadu.

Komentarze

  1. Po prostu cudowna! Uwielbiam akwamaryny, świetnie, że tak nazwałaś swoje dzieło, zasługuje na to w pełni!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna! Taka orientalna i bardzo efektowna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje !!! Stworzyłaś małe arcydzieło, piękna. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo oryginalny pomysł i niesamowite wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała:) I w kolorze i w formie cudowna:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zachęcam do pisania komentarzy