Bransoletka koralikowo-szydełkowa nr 2 i broszka pocieszajka

Bransoletka
Dzisiaj krótko i oszczędnie ze zdjęciami. Już dawno zrobiłam tę bransoletkę- to moja pierwsza, na której nauczyłam się techniki koralikowo-szydełkowej i powinna mieć w zasadzie nr 1, ale nie miałam do tej pory dobrych zdjęć. Wrzucam je zatem:



Broszka pocieszajka
Niedawno uczestniczyłam w Candy u Artesanii, no i nie udało mi się wygrać pięknego filcowanego szalika ALE... za to Ewa postanowiła ze względu na dużą ilość zgłoszeń obdarować dwie osoby pocieszajką w postaci filcowej broszki no i wybrała m.in. mnie z czego bardzo się cieszę. Dotarła do mnie już przesyłka więc się pochwalę, co było w kopercie. Dziękuję jeszcze raz Ewie. To pierwsza moja filcowa ozdoba. Ma bardzo ładne kolory.







Komentarze

  1. Cieszę się że podoba Ci się broszka. Bransoletka bardzo ładna. Bardzo mnie kusi aby kiedyś zrobić taką samodzielnie. Ale muszę poszukać jakiejś instrukcji.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zachęcam do pisania komentarzy