Wyróżnienie- Dziękuję

Dostałam wyróżnienie Liebster Blog od Justyny z bloga myartkat. Bardzo dziękuję!!!



Zasady wyróżnienia: „Nominacja Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Odpowiedzi na pytania od Justyny:

1. Ulubiony kolor i dlaczego:
-fiolet w różnych odcieniach zwłaszcza takich ciemnych, a dlatego, że jest tajemniczy i kojarzy mi się z elegancją. 

2. Ulubiony bohater z kreskówek i dlaczego:
- Miś Uszatek. Czemu? Nie wiem ale jak byłam mała, to jak Uszatek szedł spać, ja zaczynałam płakać (  :) )...to chyba z powodu rzewnej jednozdaniowej pioseneczki na koniec. No i Miś miał taki fajny głos.

 3. Nie lubię...
...kiedy na  jest tak mokro i zimno, że ta wilgoć wchodzi wszędzie jak się jest na dworze.

 4. Marzę o...
...własnym biznesie

 5. Ostatnio śniłam/-em o...
...nie zdradzam swoich snów chyba, że były wyjątkowo śmieszne.

 6. Jeśli zakupy to tylko w...
...internecie (poza spożywczymi rzeczami)

 7. Wymarzony prezent:
-Obecnie to byłby kurs obróbki srebra :)

 8. Nigdy nie zrobię...
...swetra na drutach. Mam awersję do drutów  chociaż podobają mi się ręcznie robione na drutach rzeczy. Kiedyś udziergałam jakiś szalik ale to był jednorazowy wybryk :) 

 9. Zawsze chciałam/-em zostać...
...kimś, kto ma coś wspólnego z budownictwem czy architekturą chociaż kiedyś chciałam być weterynarzem.

 10. Najchętniej słucham...
...śpiewu ptaków na wiosnę i odłosów burzy

 11. Denerwuje mnie w ludziach...
...protekcjonalny styl bycia

Moje pytania:
1. Polskie morze czy zagraniczne?
2. Co Cię bardziej zniewala: słodkości czy owoce?
3. Co pchnęło Cię do założenia bloga?
4. Ulubiony rodzaj muzyki:
5. Makijaż delikatny czy wyrazisty?
6. Lubię ludzi, którzy...
7. Jak odpoczywać, to tylko w...
8. Kawa czy herbata?
9. Gdybym mogła znaleźć się na jeden dzień nagle gdzieś indziej, to chciałabym być...
10. Najbardziej lubię podglądać blogi w tematyce....
11. Jak wyjeżdżam na urlop, to wolisz zwiedzać czy leżeć i się opalać?

Wyróżnione przeze mnie blogi:

Autorki blogów zapraszam do zabawy.




Komentarze

  1. Bardzo mi się milutko zrobiło, że ktoś jeszcze do mnie zagląda:-) Dziękuję za wyróżnienie! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie dziękuję za wyróżnienie, to bardzo miłe.
    Niemniej jednak nie wezmę udziału w zabawie (przepraszam ale nigdy tego nie robię, nie mam zbyt wiele czasu :( ), chociaż z radością będę do Ciebie zaglądać,
    Pozdrawiam i do usłyszenia :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. dziekuje za wyrożnienie. jest mi niezmiernie miło, że podobają Ci sie moje prace. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za wróżnienie. Wiem , że będę stałym gościem na Twoim blogu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zachęcam do pisania komentarzy