Żabroszka dostała wyróżnienie!!!

Pamiętacie Żabroszkę? (link do posta TU ). Otóż startowała ona w wyzwaniu Kreatywnego Kufra pt. "Żaba". Zaglądając dzisiaj do KK ze zdumieniem stwierdziłam, że dostałam wyróżnienie, za co bardzo dziękuję organizatorom. Co napisali i jakie prace jeszcze dostały wyróżnienia możecie zobaczyć TU. Poniżej banerek z wyróżnieniem:


Wyróżnienie wiąże się z bonem ufundowanym przez jakiś sklep. Do mnie zawędruje bon na 100zł do wykorzystania w sklepie Kamyczki. Bardzo się cieszę z tego wyróżnienia. Było to 3 czy 4 podejście do wyzwania w KK no i wreszcie moja Żabroszka na tyle się spodobała, że dostała wyróżnienie. Potrzebowałabym nieco nowych materiałów więc z przyjemnością pomyszkuję po tym sklepie. Jeszcze się w nim nie zaopatrywałam dlatego jestem ciekawa, co w nim znajdę. A potem... będę szaleć z nowymi przedmiotami. 
 

Komentarze

Prześlij komentarz

Zachęcam do pisania komentarzy