Kolczyki z logo

Dzisiaj w TPM kolczyki zrobione na zamówienie dla zaprzyjaźnionego salonu fryzjerskiego- "Salon Krakus". Jak ktoś jest z Chorzowa lub okolic to zapraszam. Bardzo miła i profesjonalna obsługa. Tutaj link do strony salonu na FB (KLIK).
Wracając do kolczyków. Miało być srebrnie, skromnie i z logo salonu. Powykręcałam równo tym drutem aż mi się drut cienki prawie skończył. Z efektu jestem zadowolona ponieważ pierwszy raz robiłam literki i gdyby nałożyć kolczyki na logo w tym samym rozmiarze (kolczyki mają 5cm średnicy), to niemal idealnie pasuje. Niemal, bo literki z drutu mają lekko zaokrąglone kanty.  Literki zostały różnież, dla wyróżnienia ich z całości, okręcone drutem. Zapraszam do fotorelacji. Dla porównania umieszczam również logo.




 :) poniżej znowu Blogger mi odwrócił zdjęcie ale chciałam pokazać z bliska owijane elementy więc niech będzie obrócone.






Komentarze