Bransoletkowe wywijasy

Z wywijania drutu powstała kolejna bransoletka. Najwięcej pracy było z kółkami, które też robiłam. Powstała lekka bransoletka w srebrnym kolorze. Niektóre elementy zostały dodatkowo wzmocnione poprzez spłaszczenie młotkiem. Dzięki temu się nie odkształcają. Całość wygląda jak na zdjęciu i ma ok. 2,5cm szerokości. Skorzystałam ze wzoru znalezionego na stronie JMD. Zmodyfikowałam go odrobinkę dodając dodatkowe łączące kółka bo całość wg wzoru nie trzymała się i obracała bokiem. 









Komentarze

  1. Ależ ta bransoletka pracy wymagała, super jest. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze takiej drucianej bransoletki nigdy nie widziałam. Bardzo mi się podoba ta misterna praca. Coś w moim guście.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zachęcam do pisania komentarzy